02.04.13 – TITULARS

Rajoy i els efectes de la recessió, a les portades

0
202

De la seva banda ‘El Mundo’ assegura: "Montoro hace otro guiño a Mas vendiendo Hispasat a La Caixa"

Portades variades aquest dimarts. El president espanyol és el protagonista de tres dels titulars: "Rajoy, cada cop més aïllat a Europa", diu el diari ‘Ara’; "Rajoy insta la cúpula del PP a fer front al desgast", assegura ‘La Vanguardia’; i "Rajoy busca aire", subratlla ‘El Periódico’. Encara sobre el PP, ‘El País’ titula "La foto de Feijóo con un narco lastra su ascenso dentro del PP". De la seva banda, les dues edicions de ‘El Punt Avui’ coincideixen a assenyalar que "L’impacte de la recessió va per llarg". En un altre ordre de coses, ‘El Mundo’ explica: "Montoro hace otro guiño a Mas vendiendo Hispasat a La Caixa".

Mentrestant, ‘Abc’ publica que "Toxo avaló ante notario la asociación para cobrar los ERE". ‘La Razón’ titula "Queremos justicia", tot remarcant que comença el judici per la mort a la localitat francesa de Capbreton de dos guàrdies civils, presumptament a mans d’ETA.

A les comarques gironines, ‘Diari de Girona’ destaca que "Les baixes laborals cauen un 8% a Girona per la crisi econòmica". En l’àmbit econòmic, ‘El Economista’ subratlla: "La economía creará ya empleo con solo crecer un 1,5% del PIB".

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Alcaldes.eu es reserva el dret de revisar els comentaris i de no publicar-los en cas de no ser apropiats.