‘La Razón’ alerta ‘Aviso de intervención’ en alguns autonomies com Catalunya
Alguns rotatius obren amb el rescat a Bankia. És el cas de ‘La Vanguardia‘, que afirma ‘Rajoy prova de rescatar Bankia sense intervenció’ i d”El País‘, que titula ‘Los reparos del auditor forzaron la irrupción del Estado en Bankia’. ‘El Mundo‘ carrega contra el president de la Generalitat etzibant ‘Mas pretende fiscalizar las inversiones en toda España’, mentre que l”Ara‘ titula ‘Xoc Mas-Rajoy’. ‘El Punt Avui‘ opta per ‘Primer, el pla A’. ‘El Periódico‘ opta per Urdangarin amb ‘El juez rastrea correos ocultos de Urdangarin’, mentre que ‘La Razón‘ alerta ‘Aviso de intervención’ en alguns autonomies com Catalunya. ‘Los cambios en la oferta de transporte público se aceleran’, remarca ‘20 minutos‘.









![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-218x150.jpg)





![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-324x235.jpg)
![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-100x70.jpg)

![[ACM] Les regles fiscals assenyalen un terç dels ajuntaments i els romanents acumulen ja 3.600 milions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/2.2-regles-fiscals-ajuntaments-ACM-100x70.jpeg)


