Els electes que s’han reunit amb ell asseguren que els ha manifestat que està disposat a “discutir” alternatives que no passin només per la independència

Carles Puigdemont, a Copenhague Foto: EFE.
Notícies relacionades:
- Puigdemont: “Estic treballant per tornar a Catalunya”
- Sáenz de Santamaría demana a Puigdemont que “deixi de donar espectacles” i “d’anar fent el ridícul pel món”
- Zoido: “Puigdemont no entrarà a Catalunya ni en el maleter d’un cotxe”
- La CUP avisa Puigdemont sobre celebrar un nou referèndum: “Tornar al punt de partida no és la nostra voluntat”
- La Mesa aparca la decisió sobre la delegació de vot dels diputats que són a Brussel·les
- El president proposa un referèndum per a tot l’Estat
- Puigdemont se’n surt
- Hisenda no veu factures de l’1-O a Unipost
- Nou imputats per l’ocupació de vies a Sants





![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-218x150.jpg)



![[ACM] Les regles fiscals assenyalen un terç dels ajuntaments i els romanents acumulen ja 3.600 milions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/2.2-regles-fiscals-ajuntaments-ACM-218x150.jpeg)






![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-324x235.jpg)

![[ACM] Les regles fiscals assenyalen un terç dels ajuntaments i els romanents acumulen ja 3.600 milions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/2.2-regles-fiscals-ajuntaments-ACM-100x70.jpeg)



