El conseller defensa la infraestructura en el marc de la cimera pel Corredor mediterrani amb representants polítics i empresarials del País Valencià, Balears i Múrcia

El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, saluda a representants de l’empresariat valencià, aquest dilluns durant la cimera pel Corredor Mediterrani celebrada a València.
València (ACN).- El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, ha reivindicat aquest dilluns la necessitat que el govern espanyol inverteixi en el Corredor mediterrani assenyalant que es tracta d’una "oportunitat en temps de crisi". Recoder s’ha referit a la situació econòmica i ha indicat que aquesta inversió "faria baixar la prima de risc espanyola". El conseller també ha recordat les recents paraules del periodista Joaquim Maria Puyal quan assegurava que s’havien confòs diners i felicitat. "Hem confós els trens amb l’alta velocitat, però els trens de mercaderies són fonamentals per fer competitiva la nostra economia", ha defensat Recoder durant la cimera pel Corredor Mediterrani a València.








![[FMC] Reunió amb els municipis que tenen urbanitzacions amb dèficits urbanístics](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/19.2-FMC-reunio-urbanitzacions-218x150.png)













