Salut finalment fa cas d’alcaldes i especialistes i anuncia la incorporació de 500 rastrejadors més
"El virus avança sense control a Catalunya", titula ‘elPeriódico‘, al mateix temps que el diari ‘Segre‘ manifesta que "Les empreses exigeixen aixecar el confinament per subsistir". ‘La Vanguardia‘ obre portada amb el titular que compartim: "El Govern ultima restriccions per a Barcelona i la seva àrea", i el diari ‘ABC‘ destaca l’"Homenatge a les víctimes d’un virus que colpeja de nou", mentre que ‘El País‘ afirma que "L’homenatge a les víctimes exhibeix el valor de la unitat" i ‘La Razón‘ descriu un homenatge "Per tots".
Per altra banda, les famílies Pujol i Borbó copen la resta de titulars: ‘El Mundo‘ destaca que "Corinna afirma que Juan Carlos I li va reclamar els diners l’any que va abdicar"; ‘El Punt Avui‘ apunta "Els Pujol, a judici", mentre l”Ara‘ destaca la situació de "La família Pujol, a un pas d’anar a judici per "organització criminal"".






![El Pla INUNCAT eleva a 215 els municipis [barcelonins] obligats a tenir un pla de protecció contra inundacions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/03/25.3-ACN_AleixFreixas_INUNCAT-218x150.jpg)














