"C’s inclou el finançament i el català en el pacte amb el PP", tal i com afirma "La Vanguardia"
"El País" destaca que "El pacte PP-Ciutadans limita les causes de dimissió per corrupció" i "El Mundo" ens informa sobre que "C’s només garantirà el suport a Rajoy per a aquesta investidura". Per altra banda, "El Punt Avui" recalca que "El PDC i ERC obren la porta a dotar el RUI de pressupost", mentre que l’ "Ara" narra que "La Diada enfronta Podem i ICV".
Amb temes diversos obren portada la resta de rotatius, amb l’ "ABC" ressaltant que "Espanya ja busca noves víes per brillar a Tokio 2020", "La Razón" emfatitzant que "Otegi desafiarà la Justícia i farà la campanya de Bildu" i per últim, "elPeriódico" remarcant que "El terrorisme canvia el mapa turístic mundial".













![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-324x235.jpg)
![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-100x70.jpg)

![[ACM] Les regles fiscals assenyalen un terç dels ajuntaments i els romanents acumulen ja 3.600 milions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/2.2-regles-fiscals-ajuntaments-ACM-100x70.jpeg)


