Munté assegura que l’aposta “irrenunciable” pel referèndum no depèn de la disposició addicional 31ena, però evita fixar la posició del Govern

El vicepresident del Govern i conseller d’Economia i Hisenda, Oriol Junqueras.
Notícies relacionades:
- La CUP avisa JxSí que s’haurà d’entendre amb altres grups si es planteja modificar la disposició sobre el referèndum
- La Mesa del Parlament tramita la reforma exprés del reglament per a la desconnexió
- Millo sobre la decisió de la Mesa del Parlament: “La democràcia és el que menys els interessa”
- El Govern veu “desaforada” la crítica a la reforma del reglament del Parlament
- Iceta qualifica “d’indigne” i “insuportable” el canvi del reglament del Parlament
- El PP diu que el Parlament “s’ha trencat en dos” entre una oposició democràtica i “antidemocràtics”





![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-218x150.jpg)



![[ACM] Les regles fiscals assenyalen un terç dels ajuntaments i els romanents acumulen ja 3.600 milions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/2.2-regles-fiscals-ajuntaments-ACM-218x150.jpeg)






![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-324x235.jpg)

![[ACM] Les regles fiscals assenyalen un terç dels ajuntaments i els romanents acumulen ja 3.600 milions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/2.2-regles-fiscals-ajuntaments-ACM-100x70.jpeg)



