Són diversos els temes que ocupen els diaris d’aquest dilluns.
‘El Punt Avui’ destaca “Clam a favor de l’acord” en relació a la concentració d’aquest diumenge de l’ANC a Barcelona, ‘El Mundo’ assegura que “Mas entierra una CDC rota por el ‘procés’ y la corrupción”, i l”Ara’ afirma que “L’Estat investigarà en què ha gastat el Govern 1.300 milions”. D’altra banda, ‘El Periódico’ assenyala “El terror paralitza el cor d’Europa” i el País’ apunta que “Francia espera la respuesta de España para el relevo en Mali”. Finalment ‘La Razón’ informa que “Islamistas vinculados a los Nous Catalans de Mas y Junqueras se unen al ISIS” i l”ABC’ publica una enquesta que conclou que “PP y PSOE ganan terreno a un mes de las elecciones”.
Als diaris gironins, ‘El Punt Avui’: “Intel·lectuals d’arreu trien Girona per deixar el seu llegat”. I a ‘Diari de Girona’: “Un turista de 75 anys mor després de caure des de l’escala del Cul de la Lleona”.





![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-218x150.jpg)


![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-218x150.jpg)






![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-324x235.jpg)
![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-100x70.jpg)

![[ACM] Les regles fiscals assenyalen un terç dels ajuntaments i els romanents acumulen ja 3.600 milions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/2.2-regles-fiscals-ajuntaments-ACM-100x70.jpeg)


