‘El Punt’ fa un joc de paraules titulant ‘Espa-nyap’ en relació a l’informe policial que no apareix i la denúncia a Girona i Figueres per contractar els trens de l’11-S
Les portades dels diaris d’aquest dimecres destaquen que el Ministeri de l’Interior encara no ha trobat el suposat esborrany policial contra Mas i es fan ressò de la fiança civil per a Urdangarin. ‘La Vanguardia’ diu que ‘Interior no troba el suposat informe policial contra Mas’, el diari ‘Ara’ obre titulant ‘Objectiu: Mas’ i ‘El Punt’ opta pel titular ‘Espa-nyap’. ‘El Periódico’ destaca ‘Fiança milionària en el ‘cas Urdangarin”, ‘El País’ ressalta que ‘El fiscal pide 8 millones de fianza civil a Urdangarin y su socio Torres’, mentre que a la portada d”El Mundo’ s’hi llegeix ‘Interior asume que investiga a Mas y Pujol por corrupción’.
D’altra banda, ‘La Razón’ titula ‘La factura del independentismo: 9.256 millones más de deuda’ i, finalment, l”ABC’ parla de la tragèdia del Madrid Arena i diu que ‘El promotor que se lucró con la fiesta se desentiende de todo’.
















![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-100x70.jpg)
![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-100x70.jpg)



