El president de la Diputació de Barcelona, Salvador Esteve, ha reivindicat aquest dissabte la importància de les fires comercials com a eina eficaç per mostrar el potencial econòmic dels municipis.
ACN/CA- Ho ha dit en la inauguració de la Fira multisectorial de Font-Rubí (Alt Penedès), coneguda també per la seva oferta en maquinària agrícola i que fins aquest diumenge estarà instal·lada a la zona esportiva de Guardiola. "Les fires són un bon aparador per demostrar de què són capaços els pobles i per dinamitzar-ne l’economia", ha indicat Esteve, qui durant la visita a la fira ha estat acompanyat de l’alcalde de Font-Rubí, Xavier Lluch, i pel regidor de promoció econòmica i empresa, Joan Marc Galimany.
Per la seva banda, l’alcalde de Font-Rubí ha remarcat la importància "de tenir la Diputació de Barcelona al costat de l’ajuntament i del municipi" per tirar endavant esdeveniments com la fira, tenint en compte l’actual context de crisi econòmica i la difícil situació financera que viuen tant els consistoris com les famílies. En la visita pels diversos estands de la fira també ha assistit el diputat penedesenc Ramon Riera.









![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-218x150.jpg)





![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-324x235.jpg)
![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-100x70.jpg)

![[ACM] Les regles fiscals assenyalen un terç dels ajuntaments i els romanents acumulen ja 3.600 milions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/2.2-regles-fiscals-ajuntaments-ACM-100x70.jpeg)


