López Tena exigeix la destitució del conseller per l’actuació policial contra "dos menors pacífics i indefensos"
SI, ERC i ICV-EUiA han demanat formalment que es convoqui la Diputació Permanent perquè el conseller d’Interior, Felip Puig, doni explicacions sobre l’actuació dels Mossos d’Esquadra durant la manifestació a Tarragona el 14-N. El candidat de Solidaritat Catalana per la Independència (SI) a la presidència de la Generalitat, Alfons López Tena, ha demanat aquest dijous la destitució del conseller d’Interior, Felip Puig, per "l’agressió policial de dos menors pacífics i indefensos", un dels quals va quedar ferit al cap. A més, SI també reclama el cessament dels responsables policials i sancions als autors de l’agressió.









![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-218x150.jpg)





![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-324x235.jpg)
![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-100x70.jpg)

![[ACM] Les regles fiscals assenyalen un terç dels ajuntaments i els romanents acumulen ja 3.600 milions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/2.2-regles-fiscals-ajuntaments-ACM-100x70.jpeg)


