Calvo insisteix que aquesta és una responsabilitat de “tots” els grups del Congrés

La vicepresidenta de l’executiu espanyol, Carmen Calvo. Foto: EPA.
Notícies relacionades:
- El rei espanyol farà una última ronda de consultes dilluns i dimarts de la setmana que ve
- Mas proposa que Podem cedeixi al PSOE els diputats necessaris per a la investidura
- ERC no assistirà a la ronda de contactes del rei i JxCAT sí per “mostrar la disposició al diàleg”
- El PSOE guanyaria àmpliament amb el 29,7% del vot directe, segons el CIS





![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-218x150.jpg)



![[ACM] Les regles fiscals assenyalen un terç dels ajuntaments i els romanents acumulen ja 3.600 milions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/2.2-regles-fiscals-ajuntaments-ACM-218x150.jpeg)






![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-324x235.jpg)

![[ACM] Les regles fiscals assenyalen un terç dels ajuntaments i els romanents acumulen ja 3.600 milions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/2.2-regles-fiscals-ajuntaments-ACM-100x70.jpeg)



