L’expresident del govern espanyol indica que una declaració unilateral “no tindrà validesa perquè ningú pot fer una cosa si no té la competència per fer-la”
L’exlíder del PSOE aposta per una reforma de la Constitució que reforci “les competències i la singularitat” catalanes

La periodista Ana Pastor i l’expresident del govern espanyol José Luis Rodríguez Zapatero al programa ‘El objetivo’ de La Sexta.


















![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-100x70.jpg)
![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-100x70.jpg)


