La ciutat no recorda una manifestació tan multitudinària de temàtica no belga
Més enllà dels 200 autocars i cinc vols xàrter contractats pels organitzadors, l’ANC i Òmnium Cultural, molta gent s’ha desplaçat en vols regulars, vehicles privats i tren

Catalans a Brussel·les camí del lloc de concentració Foto: JOAN FRANCISCO.Catalans a Brussel·les camí del lloc de concentració Foto: JOAN FRANCISCO.
Notícies relacionades:
- L’ANC i Òmnium exigeixen que Europa forci l’Estat a dialogar
- La CE diu que “tothom té el dret de manifestar-se”, però que “no es pot ignorar la llei”
- Rovira vaticina que els independentistes “tornaran a guanyar”
- Santamaría sobre la manifestació a Brussel·les: “Tenir un DNI espanyol i ser de la UE els permet estar allà manifestant-se”
- 45.000 manifestants, xifra oficial de la policia belga
- Centenars de ciutadans volen cap a Brussel·les
- Reafirmació europeista a Brussel·les









![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-218x150.jpg)






![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-324x235.jpg)
![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-100x70.jpg)

![[ACM] Les regles fiscals assenyalen un terç dels ajuntaments i els romanents acumulen ja 3.600 milions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/2.2-regles-fiscals-ajuntaments-ACM-100x70.jpeg)


