La Paeria ha tancat el 2012 amb un superàvit de 9,6 milions d’euros

El Ple Municipal de l’Ajuntament de Lleida corresponent al mes de març.
Els grups polítics de l’Ajuntament de Lleida s’han enfrontat aquest divendres al Ple Municipal davant l’últim expedient de reconeixement de crèdit del 2012 i el de modificació, i l’informe de liquidació del pressupost que s’ha tancat amb un romanent de 9,6 milions d’euros. CiU i el PP han criticat el que consideren una "mala gestió i previsió de la despesa", augmentant la ràtio d’endeutament i també de factures no previstes. L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha demanat als dos grups de l’oposició que demanin als governs català i espanyol, liderats per ells, que facin efectius els pagaments a la Paeria que sumen un deute de 23,3 milions d’euros.









![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-218x150.jpg)






![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-324x235.jpg)
![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-100x70.jpg)

![[ACM] Les regles fiscals assenyalen un terç dels ajuntaments i els romanents acumulen ja 3.600 milions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/2.2-regles-fiscals-ajuntaments-ACM-100x70.jpeg)


