Es tracta de 5 fileres de xarxes en el tram de platja situat entre la plaça de Catalunya i la desembocadura de la riera de Calonge.

Fotografia de les xarxes instal·lades a Sant Antoni.
Des de la setmana passada les persones que passen pel passeig de Sant Antoni trobaran una instal·lació curiosa a la platja. Es tracta de 5 fileres de xarxes en el tram de platja situat entre la plaça de Catalunya i la desembocadura de la riera de Calonge. La Brigada Municipal ha instal·lat aquestes xarxes, en coordinació amb l’Àrea d’Eficiència Energètica i Medi Ambient per retenir la sorra i evitar que pugi a dalt del passeig.
Aquest és el principal objectiu d’aquesta instal·lació, que ha de servir per retenir la sorra que amb el vent i els temporals acabava pujant a aquest tram de passeig. Aquestes fileres de xarxes faran de barrera a la sorra, creant diverses dunes que la retindran. La instal·lació estarà col·locada a la platja des d’ara i fins aproximadament al mes de març, quan la sorra acumulada en aquest punt es repartirà i es deixarà la platja a punt pel seu us.









![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-218x150.jpg)






![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-324x235.jpg)
![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-100x70.jpg)

![[ACM] Les regles fiscals assenyalen un terç dels ajuntaments i els romanents acumulen ja 3.600 milions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/2.2-regles-fiscals-ajuntaments-ACM-100x70.jpeg)


