Avui la Presidència del Govern Espanyol ha publicat en el BOE nº 269, 17557 reial decret 1610/2011 de 7 de novembre , de dol oficial amb motiu del traspàs d’un militar a l’Afganistan, és per aquest motiu que les banderes onejaran a mig pal des de les 00.00 a les 24.00 d’avui 8 de novembre, en els edificis públics.
Oficina del president
Departament de la Presidència
Generalitat de Catalunya






















![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



