També es donaran ajudes als locals comercials amb activitat per a la millora de l’accessibilitat
L’Ajuntament de Calella, seguint amb la dinàmica de l’any passat, ha aprovat una convocatòria de subvencions per import de 12.000,00 €, el doble que l’any anterior, destinada a afavorir l’activitat econòmica del municipi. L’import màxim de la subvenció és de 500,00 € per actuació. Així, d’una banda es concediran ajudes als emprenedors que vulguin obrir un negoci a Calella, s’ubiquin en locals comercials buits, i requereixin fer-hi actuacions de millora, rehabilitació, adequació, manteniment o conservació del local.
I, d’altra banda, també es subvencionarà als empresaris que millorin les condicions d’accessibilitat dels locals comercials amb activitat.
Aquesta és una altra de les actuacions empreses per l’Ajuntament de Calella davant la situació difícil que s’està vivint i per tal d’afavorir l’activitat econòmica del municipi.









![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-218x150.jpg)





![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-324x235.jpg)
![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-100x70.jpg)

![[ACM] Les regles fiscals assenyalen un terç dels ajuntaments i els romanents acumulen ja 3.600 milions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/2.2-regles-fiscals-ajuntaments-ACM-100x70.jpeg)


