El ministre de Foment, José Blanco, ha assegurat aquest dimarts des del Senat que el govern espanyol no licitarà per ara cap dels trams de desdoblament de la N-II al seu pas per les comarques de Girona perquè no té pressupost per fer-ho. Blanco ha recordat que l’executiu de Zapatero ha de complir els objectius de dèficit i ja ha decidit prioritzar les actuacions en matèria de ferrocarril. ‘Tinc la determinació d’impulsar’ el desdoblament, ha dit, ‘però no tinc partida pressupostària per procedir a la licitació de les obres’ perquè ‘el context econòmic és el que és’.
23.03.11 – MADRID • Comunidad de Madrid






















![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



