6.2.20 – TITULARS

El Mobile intenta aturar més baixes d’empreses pel coronavirus

0
732

Les firmes xineses i la coreana Samsung de moment mantenen els seus plans després de l’anunci d’LG d’absentar-se del certamen 

Varietat total en les portades d’avui. Trump és el protagonista dels titulars d’ElMundo i ElPeriódico amb “La Moncloa buscar apropar-se a Trump amb pactes en defensa i comerç” i «Trump, llançat després de l’impeachment fallit», respectivament. ElPaís es decanta per informar que “Anticorrupció acusa Francisco González d’haver contractat Villarejo” i l’ABC destapa que “Delzy Rodríguez va parlar amb Sánchez des de Barajas”, en referència a la vicepresidenta de Maduro.

LaRazón, per la seva banda, afirma que «Varons del PSOE i el PP trenquen el frontisme de Sánchez» i LaVanguardia s’allunya de la política i titula «El Mobile intenta aturar més baixes d’empreses pel coronavirus», així com l’Ara que es centra en l'»Avenç clau per a detecció precoç del càncer». ElPuntAvui informa que «El Parlament recorre al Suprem a favor de Torra», el Segre alerta que «Un esfondrament fa aflorar el mal estat de cases dels 50 del Secà i els Magraners» i el Regió7 es centra en el bàsquet i apunta que «El Manresa s’ofusca i deixa escapar el tren europeu».
 

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Alcaldes.eu es reserva el dret de revisar els comentaris i de no publicar-los en cas de no ser apropiats.