23.6.20 – TITULARS

El pacte dels partits es limita a la sanitat

0
203

El PSOE i el PP cenyeixen el seu acord de reconstrucció a combatre un rebrot del virus

Per una banda, ‘LaVanguardia‘ destaca que “La pandèmia s’accelera al món i obliga a frenar les desescalades”, així com també ‘LaRazón‘, que diu: “De l’alerta al rebrot”, també el ‘Segre‘, que anuncia que “Tres comarques limítrofes amb Lleida a Osca tornen a la fase 2 per diversos rebrots”, i l”Ara‘, que alerta d’un “Rècord mundial de casos diaris de COVID-19”.

D’altra banda, ‘elPeriódico‘ informa que “El pacte dels partits es limita a la sanitat”,  ‘Regió7‘ comunica que “El col·lapse fa impossible ara mateix renovar el DNI a Manresa o a Igualada”, mentre que ‘ElPuntAvui‘ titula: “Sense presses”, ja que la reunió de la taula de diàleg compromesa per al juliol, continua sense data, i ‘ElPaís‘ afirma que “La patronal pressiona el PP perquè pacti amb Sánchez contra la crisi”. 
 
En canvi, l”ABC‘ apunta que “Sánchez calla davant l’atac dels seus socis a González”, mentre que ‘ElMundo‘ assenyala: “L’home de Marlaska a la Policia, citat en els papers de Villarejo”. 
 

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Alcaldes.eu es reserva el dret de revisar els comentaris i de no publicar-los en cas de no ser apropiats.