L’actuació, impulsada per l’Àrea de Serveis Tècnics, ha suposat una inversió de 297.000€ i reforça el manteniment de la xarxa de carreteres provincial
La Diputació ha finalitzat la renovació de la senyalització viària a la xarxa de carreteres de titularitat local a través de l’Àrea de Serveis Tècnics, amb l’objectiu de millorar la seguretat, la visibilitat i la qualitat de la informació per a les persones usuàries. L’actuació ha permès substituir i actualitzar un total de 865 senyals. La intervenció ha suposat una inversió total de 297.000 €.
La diputada de l’àrea de Serveis Tècnics, Cristina Morón, ha explicat que “aquesta actuació contribueix a una millor orientació dels conductors i a una conducció més segura, especialment en vies amb alta intensitat de trànsit local o amb condicions de visibilitat variables”.
A més, la diputada ha reblat que “des de l’Àrea de Serveis Tècnics continuem treballant perquè el manteniment de les infraestructures sigui constant i arribi a tot el territori, donant suport als municipis i millorant la qualitat de les vies de comunicació”.
Aquesta inversió s’emmarca en el compromís de la institució de donar suport als municipis i d’assegurar unes carreteres més segures, accessibles i ben senyalitzades per a tota la ciutadania.
Font: Diputació de Lleida























![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



