"Els presos d’ETA obren la via per reinserir-se", diu ‘El Periodico’
(Recull ACN).- Els presos d’ETA són els protagonistes de la majoria dels diaris d’aquest diumenge. ‘El Periodico’ obre portada titulant: "Els presos d’ETA obren la via per reinserir-se". "Los presos de ETA se rinden a la ley", diu ‘El País’. ‘La Vanguardia’: "Els presos d’ETA admeten el mal causat i se sotmeten a la llei". ‘La Razón’: "Insulto a las víctimas. I ‘El Mundo’: "Los etarras ofrecen al Govierno facilidades para que los libere". ‘El Punt Avui’ analitza amb 55 articulistes com serà i què passarà l’any vinent al nostre país en els principals àmbits de la societat i titula: "El país que tindrem". També aposta per l’anàlisi l»Ara’: "2014 dotze visions per un any decisiu".






















![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



