Tarragona (ACN).- Desenes de treballadors han muntat, amb motiu de la vaga general, piquets a gairebé totes les empreses dels polígons químics de Tarragona. A més, han mantingut tallada al trànsit la N-340, bloquejant els accessos a la zona industrial. Els manifestants s’han posat en marxa abans de les sis del matí -quan comença el torn de matí-. Amb tot, no s’ha viscut cap incident remarcable i només han permès l’accés als treballadors dels serveis mínims. Segons l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT), la càrrega de producció s’ha aturat a les plantes discontínues mentre que s’ha reduït fins a un 50% a les contínues -que no s’han aturat-. Els sindicats parlen d’un seguiment generalitzat de la vaga.
29.03.12 – TARRAGONA • Tarragonès






















![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



