Fali Domínguez. Foto: EVA MAIZ.

Ha mort Fali Domínguez, batlle de Tortellà del 2015 al 2019

0
54

Membre del grup de rumba Kilombo

L’exalcalde de Tortellà, Rafael Domínguez Blázquez, conegut com a Fali, ha mort als 61 anys. El mateix consistori ha emès un missatge de condol a les xarxes socials recordant el seu llegat: “El seu compromís, la seva proximitat i la seva humanitat formen part de la història del municipi i del record de molta gent.”

Nascut a Sant Boi de Llobregat, a mitjans dels vuitanta va aterrar a Besalú on va muntar una casa de colònies amb antics companys. Posteriorment, va conèixer la seva actual parella, la Loli, i va traslladar-se a Tortellà. Junts van obrir una botiga de queviures i vi de bota, que avui encara funciona, Dran Rural.

Aficionat a la música i vinculat a la vida social i cultural de Tortellà, va muntar un grup de rumba de nom Kilombo, amb el qual va traslladar-se per tocar en múltiples Festes Majors de la zona.

En les eleccions municipals del 2015 va encapçalar una llista d’independents i va sortir elegit batlle. Durant aquella legislatura va treballar per restaurar la pedrera i va sanejar els comptes de l’Ajuntament. A més a més, també es va fer una gran aposta per la cultura, la joventut i la millora del medi ambient.

Tenia dos fills i qui el coneixia ens explica que era una persona molt alegre i estimada per tothom.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Alcaldes.eu es reserva el dret de revisar els comentaris i de no publicar-los en cas de no ser apropiats.