Aquest dijous, 29 d’octubre, a les 12 del migdia, la Diputació de Barcelona celebrarà el Ple ordinari del mes d’octubre.
Un cop acabada la sessió plenària, la presidenta de la Diputació, Mercè Conesa, i el vicepresident primer de la corporació, Dionís Guiteras, oferiran una roda de premsa per presentar un nou pla extraordinari d’ajuts als governs locals, de 10 M€.






















![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



