En la jornada s’ha anunciat la constitució del Consell de la Mancomunitat Cultural i s’han presentat una selecció de bones pràctiques sobre les arts escèniques i la música en l’àmbit escolar.
El diputat de Cultura, Oriol Lladó, ha posat en valor el treball mancomunat entre les quatre diputacions i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya a la inauguració aquest matí del 6è Fòrum del Sistema Públic d’Equipaments Escènics i Musicals (SPEEM) a la seu d’Arts Santa Mònica. Organitzat pel Departament de Cultura de la Generalitat, el Fòrum reuneix responsables i programadors dels teatres i auditoris públics per analitzar l’actualitat d’aquests equipaments.






![La Diputació [de Girona] atorga gairebé sis milions d’euros a 143 ajuntaments gironins en accions per millorar l’eficiència energètica](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/04/24.4-plaques-solars-Mieres-218x150.jpg)
![[Sant Llorenç de Morunys] Transfereix a la Generalitat la llar d’infants pel seu creixent dèficit](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/04/24.4-Aj-Sant-Llorenç-Morunys-218x150.webp)












![La Diputació [de Girona] atorga gairebé sis milions d’euros a 143 ajuntaments gironins en accions per millorar l’eficiència energètica](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/04/24.4-plaques-solars-Mieres-324x235.jpg)





