Al mateix temps donem suport i ànims tant als familiars i amics de les víctimes com als representants municipals de la ciutat i al poble francès

Condemnem enèrgicament qualsevol tipus d’acte terrorista i qualsevol argument que vulgui justificar-lo
Per aquest motiu, les dues entitats municipalistes fem una crida a fer un minut de silenci avui divendres, a les 12 hores, davant la porta dels consistoris.








![Ajuts per fomentar el coneixement i l’aprenentatge en l’àmbit musical als municipis de la demarcació [de Tarragona]](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/26.5-foto-recurs-instrument-218x150.jpeg)














![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



