Està previst que aquests volums, que són un resum de l’activitat anual al municipi, es reprenguin aquest any
lívia ha trobat exemplars de 5 diferents edicions dels antics Quaderns d’Informació Municipal a la Torre Bernat de So, mentre es feia endreça dels despatxos de l’edifici. Els volums corresponen des de la dotzena fins a la setzena edició, el més antic de l’any 1995 i el més nou del 2007. En aquests quaderns es recopilava tota la informació del que havia passat al municipi fins aquell moment, i per això contenen un alt grau d’història en les seves pàgines.
En trobar els quaderns als despatxos de la torre, es va decidir portar-los fins al Museu Municipal de Llívia, perquè els veïns interessats a conèixer una mica més sobre la història recent del poble es puguin fer amb l’edició que més els interessi de forma totalment gratuïta. Com han explicat des del museu, amb aquesta actuació s’evita perdre o tirar els papers, per així posar-los a disposició dels més ràpids en demanar-los.









![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-218x150.jpg)






![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-324x235.jpg)
![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-100x70.jpg)

![[ACM] Les regles fiscals assenyalen un terç dels ajuntaments i els romanents acumulen ja 3.600 milions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/2.2-regles-fiscals-ajuntaments-ACM-100x70.jpeg)


