Llegiu el manifest que es farà públic dissabte en l’acte d’alcaldes convocat per l’Associació de Municipis per la Independència (AMI) i l’Associació Catalana de Municipis (ACM), al paranimf de la UB
Volen visualitzar el seu compromís amb la convocatòria del referèndum de l’1 d’octubre

Neus Lloveras i Miquel Buch, ahir amb el cartell de l’acte que l’AMI i l’ACM han organitzat per a l’1 de juliol Foto: ANDREU PUIG.
Notícies relacionades:








![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-218x150.jpg)













![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)




