La intenció del president és “enxarxar tot el territori perquè tothom, visqui on visqui, tingui les mateixes oportunitats d’accés digital”.

Imatge de l’acte. Foto: Dip.Lleida.
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, i el secretari de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital de la conselleria de Polítiques Digitals i Administració Pública de la Generalitat de Catalunya, David Ferrer, s’han reunit aquest dimarts a la Diputació de Lleida en relació amb el projecte que ha de permetre la connectivitat i accés a Internet de tots els municipis de les comarques de Lleida a través de fibra òptica.
La intenció del president és “enxarxar tot el territori perquè tothom, visqui on visqui, tingui les mateixes oportunitats d’accés digital”. “És imprescindible en els temps presents i venidors que els accessos troncals i les seves connexions als nuclis de població estiguin disponibles i hem començat a dibuixar el mapa de necessitats que ens permetrà ajustar el pressupost amb més precisió i definir els terminis d’execució d’un projecte que serà prioritari per a la nostra institució en els propers mesos”.
La Diputació de Lleida ja ha aprovat per a aquest exercici 2018 una primera partida per a la realització dels estudis i avantprojectes previs a la licitació.









![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-218x150.jpg)






![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-324x235.jpg)
![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-100x70.jpg)

![[ACM] Les regles fiscals assenyalen un terç dels ajuntaments i els romanents acumulen ja 3.600 milions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/2.2-regles-fiscals-ajuntaments-ACM-100x70.jpeg)


