L’Ajuntament dissenya un pla de restauració de l’entorn fluvial del municipi en un tram de 7,1 quilòmetres per poder-hi passejar i que eviti inundacions
Sant Fruitós de Bages es proposa adequar les lleres del riu d’Or i del torrent Bo que hi desemboca i convertir tot aquest entorn en un ampli itinerari de passeig al llarg d’uns 7,1 quilòmetres que travessarien el municipi pràcticament de punta a punta seguint el curs fluvial. La proposta, que implica un pla de restauració de l’ecosistema amb obra civil inclosa, suposaria una inversió d’uns 2,7 milions d’euros, i ajudaria a reduir el risc d’inundabilitat per crescudes dels cabals que ara afecten diversos trams al seu pas per l’interior del nucli urbà.






![La Diputació [de Girona] atorga gairebé sis milions d’euros a 143 ajuntaments gironins en accions per millorar l’eficiència energètica](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/04/24.4-plaques-solars-Mieres-218x150.jpg)
![[Sant Llorenç de Morunys] Transfereix a la Generalitat la llar d’infants pel seu creixent dèficit](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/04/24.4-Aj-Sant-Llorenç-Morunys-218x150.webp)













![La Diputació [de Girona] atorga gairebé sis milions d’euros a 143 ajuntaments gironins en accions per millorar l’eficiència energètica](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/04/24.4-plaques-solars-Mieres-324x235.jpg)





