El conseller de Territori lamenta que els governs socialistes i populars hagin fet de les inversions “un tema polític” i “d’equilibri territorial”
Santi Vila critica que el govern espanyol estigui “entossudit” en estendre la xarxa d’alta velocitat per tot l’Estat, fins i tot en espais on “no té sentit”

El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, en una imatge d’arxiu.








![Ajuts per fomentar el coneixement i l’aprenentatge en l’àmbit musical als municipis de la demarcació [de Tarragona]](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/26.5-foto-recurs-instrument-218x150.jpeg)














![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



