El Departament d’Interior ja ha enllestit les proves engegades l’any 2010 del SIPCAT, el sistema de gestió integral de Mossos d’Esquadra i policies locals. Durant aquest temps el Departament ha signat l’adhesió al SIPCAT de diferents municipis i el pròxim 7 de maig està prevista la implantació d’aquesta eina informàtica que permet millorar la gestió dels cossos i facilitar la tasca policial, gràcies a una millor coordinació entre el cos de Mossos i les policies locals, la transferència d’informació i la connexió al 112 i a les xarxes d’emergències RESCAT i SIGESCAT. El conseller d’Interior, Felip Puig, considera aquesta nova eina com la definició «operativa» del futur sistema de Policia de Catalunya.
18.04.12 – SABADELL • Vallès Occidental























![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



