El procés s’aboca a una nova etapa de diàleg
Tal i com destaca «elPeriódico»: «Una nova selectivitat enterra les revàlides», així com «La Vanguardia» subratlla que «El PP enterra la revàlida i recupera la selectivitat».
«El Punt Avui» ressalta que la Generalitat està oberta a un «Diàleg sense condicions» amb Madrid, alhora que el diari «Ara» revela que «Junqueras gestionarà la partida oculta del referèndum».
A Madrid les portades són copades per temes diversos. «El País» ens fa saber que «El PSOE dóna suport als sindicats al carrer i al Parlament»; el diari «ABC» destaca que «Espanya i Portugal, sumen esforços i interessos davant Europa i Amèrica»; «El Mundo» remarca que «Bárcenas va oferir a Arenas exculpar-lo de la “caixa B” del PP» i «La Razón» es fa ressò sobre que «C’s accepta les retallades de 5.000 milions de sostre de despesa».

























![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)


