El Parlament rebutja una proposta del partit taronja en prosperar l’esmena de retorn de JxCat i ERC gràcies a l’abstenció de CatECP i CUP
ERC defensa que el decret llei serà “més ràpid i més garantista” i JxCat acusa Cs de fer “populisme”

El president de la Generalitat, Quim Torra. Foto: Arxiu.
Notícies relacionades:
- Torra convoca els líders dels partits a una cimera el 16 de novembre per “aprofundir en el diàleg” sobre Catalunya
- Torra presentarà els pressupostos en les properes setmanes i espera “grans debats” amb els comuns
- Torra titlla “d’indignant” que PP i PSOE aprovin mantenir la venda d’armes a l’Aràbia Saudita
- Cs i PP acusen el Govern de ser “xiringuitistes” i de “trepitjar la dignitat” de la Generalitat
- Entrevista amb la diputada de JxC Anna Erra
- Maragall acusa el govern espanyol d’aplicar la llei mordassa al Parlament
- Capella respon a Cs sobre l’acusació de tracte de favors als presos polítics: “Estar a presó és tenir un privilegi?”









![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-218x150.jpg)






![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-324x235.jpg)
![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-100x70.jpg)

![[ACM] Les regles fiscals assenyalen un terç dels ajuntaments i els romanents acumulen ja 3.600 milions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/2.2-regles-fiscals-ajuntaments-ACM-100x70.jpeg)


