El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ho anuncia després de reunir-se amb els seus ministres en un consell extraordinari
La decisió es pren després que el Congrés dels Diputats rebutgés dimecres el projecte de pressupostos

El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, després del consell extraordinari de ministres. Foto: ACN.
Notícies relacionades:






![La Diputació [de Girona] atorga gairebé sis milions d’euros a 143 ajuntaments gironins en accions per millorar l’eficiència energètica](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/04/24.4-plaques-solars-Mieres-218x150.jpg)
![[Sant Llorenç de Morunys] Transfereix a la Generalitat la llar d’infants pel seu creixent dèficit](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/04/24.4-Aj-Sant-Llorenç-Morunys-218x150.webp)













![La Diputació [de Girona] atorga gairebé sis milions d’euros a 143 ajuntaments gironins en accions per millorar l’eficiència energètica](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/04/24.4-plaques-solars-Mieres-324x235.jpg)





