19.04.18 – TITULARS

Llarena exigeix explicacions a Montoro per l’1-O

0
276

El jutge s’rrita perquè el titular d’Hisenda contradiu els informes de la Guàrdia Civil

El magistrat envia al ministre un requeriment d’informació ‘en la màxima brevetat possible

Varis temes a les portades d’avui. ‘ElMundo’ destaca que “Montoro es reafirma després de ser emplaçat per Llarena”, per la mateixa línia ‘ElPuntAvui’, que diu: “Llarena contra Montoro”, i l’’Ara’, que informa que “Llarena exigeix explicacions a Montoro per l’1-O”.

D’altra banda, ‘ElPais’ assenyala que “El PSOE va oferir a Carmena la candidatura a l’alcaldia de Madrid”, com també ho fa ‘LaRazon’, afirmant que “Carmena va dir que no anava a repetir quan el PSOE va intentar fitxar-la”. ’LaVanguardia’ assenyala que “Rajoy obrirà el finançament sense esperar Catalunya”, i en canvi l’’ABC’ opta per titular: “Guerra civil a Podemos”.
 
Finalment, ‘ElPeriodico’ apunta les “Multes per als pares de menors bevedors”, ‘Regio7’ explica que “L’advocacia de l’Estat entra en el cas del guàrdia civil ferit a Sant Joan durant l’1-O”, i el ‘Segre’ indica que “L’Alta Ribagorça i els Pallars volen renunciar als seus 800km de carreteres locals”.

 

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Alcaldes.eu es reserva el dret de revisar els comentaris i de no publicar-los en cas de no ser apropiats.