El certamen se celebra cada dos anys i analitza el soroll i com afecta a la salut de la ciutadania
Manresa serà el 2024 la seu de l’ACUSTICAT, el congrés català biennal sobre contaminació acústica a les ciutats. Aquest dimarts s’ha clos la 4a edició del certamen a Granollers amb la presència de la regidora d’Indústria, Comerç i Activitats, i regidora de Barris, Acció Comunitària i Civisme de l’Ajuntament de Manresa, Núria Masgrau Fontanet, que ha agafat el relleu de la capital del Vallès Oriental. A Manresa, el congrés se celebrarà al Teatre Kursaal.























![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



