El Centre de Ciència i Tecnologia Forestal de Catalunya posa en marxa el projecte internacional FIRE-RES, que marcarà les pautes a nivell de prevenció d’incendis durant els propers 4 anys
El Centre de Ciència i Tecnologia Forestal de Catalunya (CTFC), amb seu a Solsona, posa en marxa el projecte internacional FIRE-RES, un projecte referent al marc del Green Deal que marcarà les pautes a nivell de prevenció d’incendis durant els propers 4 anys des de Catalunya.






![La Diputació [de Girona] atorga gairebé sis milions d’euros a 143 ajuntaments gironins en accions per millorar l’eficiència energètica](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/04/24.4-plaques-solars-Mieres-218x150.jpg)
![[Sant Llorenç de Morunys] Transfereix a la Generalitat la llar d’infants pel seu creixent dèficit](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/04/24.4-Aj-Sant-Llorenç-Morunys-218x150.webp)













![La Diputació [de Girona] atorga gairebé sis milions d’euros a 143 ajuntaments gironins en accions per millorar l’eficiència energètica](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/04/24.4-plaques-solars-Mieres-324x235.jpg)





