El consistori posa fi a la moratòria d’un any en l’atorgament de llicències per a nous temples religiosos
L’Ajuntament de Tarragona ha aprovat inicialment en el plenari d’aquest divendres la nova normativa per a la implantació de nous centres de culte, després d’una moratòria d’un any en l’atorgament de llicències. La nova regulació, més "restrictiva" i "dura", segons ha reconegut el tinent d’Urbanisme, Carles Castillo, només ha rebut el suport de CiU. El PP, que s’hi ha oposat, creu que el text és "ambigu" i que afavorirà la proliferació de mesquites i l’aparició de problemes de convivència com ha ocorregut, diu, en d’altres ciutats catalanes. Des d’ICV-EUiA, en canvi, consideren que la nova normativa és discriminatòria perquè aboca els nous centres de culte a instal·lar-se als polígons industrials.






















![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



