Els incendis han produït aquesta nit entre les 22.51 i les 23.28 h
Sabadell (ACN).- Quatre contenidors han cremat aquest dijous a la nit en diversos carrers de Sabadell, segons han informat els Bombers de la Generalitat. Els incendis s’han produït entre les 22:51 i les 23.28 h en què els Bombers de la Generalitat han hagut d’actuar en quatre serveis a la cruïlla entre el carrer Calderón i la Ronda Ponent, al carrer d’Ustrell, a la cruïlla entre els carrers Manuel de Falla i Dante i al carrer d’Humer. No hi ha hagut cap persona ferida com a conseqüència dels incidents, segons els Bombers de la Generalitat.









![La lluita contra l’edatisme, temàtica central de l’estand de la Diputació [de Barcelona] a FiraGran 2026](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/28.5-DIBA-Fira_Gran_2026_edatisme-218x150.jpg)












![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



