La majoria de rotatius opten per obrir portada amb el canvi d’actitud de Papandreu
Barcelona (ACN).- Grècia no celebrarà el referèndum si s’arriba a un acord amb l’oposició per formar un govern de coalició. Ho dit aquest dijous el primer ministre grec, Giorgios Papandreu, en una compareixença al Parlament, una novetat respecte l’actitud defensiva cap a la consulta que havia tingut fins ara. És per això que aquest divendres diaris com ‘El Periódico’ titulen ‘Grècia mareja Europa’. L”Ara’ manifesta ‘Agonia grega i exasperació europea’ i ‘El País’ apunta ‘Grecia aparca el referéndum’. ‘La Vanguardia’ assegura ‘Grècia recula i el BCE passa a l’ofensiva’. ‘Público’ remarca ‘El BCE baja los tipos. Grecia se queda sin referéndum’.
La resta de diaris opten per l’inici de campanya. ‘Destinació: 20-N’, proclama ‘El Punt Avui’. L”ABC’ i ‘La Razón’ obren amb el PP i titulen ‘El cambio empieza en Cataluña’, el primer, i ‘Direcció Moncloa’, el segon.








![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-218x150.jpg)












![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)




