La Fiscalia demana 10 anys d’inhabilitació per a Mas
Tal i com titula «El País», «El PSOE assumeix que la pitjor solució són unes altres eleccions«; «El Mundo» recalca que «El PSOE no consultarà a les bases si deixa governar a Rajoy» i «La Razón» ens fa saber que «El PSOE vol pactar una legislatura curta i “incòmoda”«. En canvi, el PSC català es nega a facilitar la investidura de Rajoy. Tal i com emfatitza «La Vanguardia»: «El PSC defensa el no al PP i demana consultar les bases«, així com «elPeriódico» se centra en que «La investidura de Rajoy enfronta el PSC i el PSOE«.
Per altra banda, «El Punt Avui» destaca els «10 anys d’inhabilitació» que la Fiscalia demana per a Mas, protagonista també de la portada de l'»Ara», que subratlla que «Mas qualifica de “farsa” el judici del 9-N«.























![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)


