El conseller d’Interior reclama que la missatgeria s’activi des de Catalunya i no des de Madrid
El sistema d’alertes al mòbil per emergències de protecció civil s’estrenarà dimecres que ve, 2 de novembre, amb un simulacre de fuita de clor a cinc municipis del polígon sud de Tarragona, en una zona en la qual viuen unes 65.000 persones, a les quals es demanarà el confinament per risc químic. El conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena, ha demanat avui a la ciutadania de Tarragona, la Canonja, Vila-seca, Salou i Reus que es confini en el simulacre d’accident químic del Plaseqta que Protecció Civil, que serà el més gran fet fins ara a Catalunya.





![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-218x150.jpg)


![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-218x150.jpg)







![[ACM] Els ajuntaments impulsen comunitats energètiques amb la col·laboració dels veïns](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/4.2-cotxe-electric-324x235.jpg)
![S’inicia el servei d’assessorament [de la Diputació de Lleida] en matèria d’ordenació territorial, urbanisme, habitatge i paisatge](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/3.2-Dipu-Lleida-assessorament-habitatge-100x70.jpg)

![[ACM] Les regles fiscals assenyalen un terç dels ajuntaments i els romanents acumulen ja 3.600 milions](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/02/2.2-regles-fiscals-ajuntaments-ACM-100x70.jpeg)


