El conseller d’Interior reclama que la missatgeria s’activi des de Catalunya i no des de Madrid
El sistema d’alertes al mòbil per emergències de protecció civil s’estrenarà dimecres que ve, 2 de novembre, amb un simulacre de fuita de clor a cinc municipis del polígon sud de Tarragona, en una zona en la qual viuen unes 65.000 persones, a les quals es demanarà el confinament per risc químic. El conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena, ha demanat avui a la ciutadania de Tarragona, la Canonja, Vila-seca, Salou i Reus que es confini en el simulacre d’accident químic del Plaseqta que Protecció Civil, que serà el més gran fet fins ara a Catalunya.























![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



