Empresaris i sindicats accepten l’última proposta del Govern central, que preveu una reducció progressiva de les bonificacions
Per una banda, l»Ara‘ destaca l'»Acord per allargar els ERTO fins a finals de setembre», ‘ElPais‘ parla de l’avantprojecte de llei per regular el treball a distància: «Els empleats podran demanar un ‘horari flexible’ en teletreballar», també el ‘Segre‘ comunica que «Més de 30.000 lleidatans podran seguir en ERTO fins al setembre», i ‘LaVanguardia‘ informa que «Els ERTO s’allarguen tres mesos i donen una treva al diàlaeg social».
D’altra banda, l»ABC‘ apunta que «La nova normalitat és pactar», així com ‘elPeriódico‘, que anuncia que «El consens s’obre pas per a la reconstrucció». Per la seva banda, ‘ElMundo‘ afirma que «Podemos va saber en 2016 que el ‘cas Dina’ no era un muntatge policial», i ‘LaRazón‘ assenyala que «La crisi econòmica empetiteix el marge d’oposició del PP».
Finalment, ‘ElPuntAvui‘ fa referència a les paraules de la portaveu de JxCat, Laura Borràs: «Ha triomfat la repressió», en motiu del suplicatori, perdent la immunitat, i «és entregada pel Congrés al Suprem en ple xoc amb ERC i la CUP pel fet de limitar-se a no votar». En canvi, ‘Regió7‘ explica que «Tres setmanes després mor a la mina de Vilafruns un altre empleat extern».






















![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)



