‘El Punt Avui’ afirma ‘L’Estat avala els bancs amb 66.000 milions’
‘Los mercados acentúan su acoso a España pese al rescate bancario’, titula ‘El País‘. ‘Col·lapse del mercat del deute per la por a Grècia’, assenyala ‘La Vanguardia‘. ‘El Punt Avui‘ afirma ‘L’Estat avala els bancs amb 66.000 milions’, mentre que ‘El Mundo‘ remarca ‘España logra atrasar a 2017 la devolución del eurocrédito’. ”Rescat’ als autònoms’, proclama l”Ara‘. ‘El Periódico‘ publica una entrevista a la "`primera víctima de les retallades": "Em sento expulsat". ‘20 minutos‘ assegura ‘Bankia prestó 344 millones a la empresa de un consejero al 0%’. ‘Italia, al dente para los mercados’, expressa ‘La Razón‘, mentre que l”ABC‘ opta per ‘El Rey responde a la provocación de Gibraltar’.






![La Diputació [de Girona] atorga gairebé sis milions d’euros a 143 ajuntaments gironins en accions per millorar l’eficiència energètica](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/04/24.4-plaques-solars-Mieres-218x150.jpg)
![[Sant Llorenç de Morunys] Transfereix a la Generalitat la llar d’infants pel seu creixent dèficit](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/04/24.4-Aj-Sant-Llorenç-Morunys-218x150.webp)












![La Diputació [de Girona] atorga gairebé sis milions d’euros a 143 ajuntaments gironins en accions per millorar l’eficiència energètica](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/04/24.4-plaques-solars-Mieres-324x235.jpg)





