La companyia elèctrica sosté que les millores revertiran en una major seguretat i en una garantia de continuïtat de servei als clients
Tortosa (ACN).- Endesa ha reformat dues subestacions elèctriques del municipi de Tortosa millorant, en un cas, la protecció contra incendis i situant un parallamps a les sortides de les línies d’alta tensió per protegir els transformadors a les instal·lacions del nucli de Campredó. Així, la companyia ha equipat la subestació urbana de Tortosa amb un sistema de protecció d’incendis que detecta, i si és el cas, extingeix de forma automàtica, el foc que es pugui generar en qualsevol dels tres transformadors de 110/25 kV que alberga. Les obres, que segons Endesa han de permetre augmentar la seguretat de les instal·lacions i garantir la continuïtat del servei als clients, han suposat una inversió de 25.000 euros.








![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-218x150.jpg)












![[Lleida] Ajuntaments i consells comarcals disposaran d’1,95 M€ per a la contractació de personal per fer inspeccions sanitàries en comerços](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/Ple_maig_26_01-100x70.jpg)




