El conseller d’Interior assegura que la policia no treballa amb la hipòtesi d’haver d’acabar despenjant banderes
El conseller d’Interior, Ramon Espadaler, ha dit aquest dimecres que confia que els alcaldes que han penjat estelades en edificis públics les acabaran traient si així ho requereix la junta electoral. "El que volem és la policia de Catalunya retirant estelades? A mi em sembla que és una imatge que no beneficia ningú, ni el cos de Mossos que ha de fer complir la llei ni aquells ajuntaments que han posat l’estelada", ha dit el conseller en declaracions als mitjans a Pineda de Mar.
Espadaler ha manifestat que no treballen amb la hipòtesi que els Mossos hagin d’acabar retirant estelades i ha dit que fins ara, en els casos en què la policia ha dialogat amb els alcaldes, aquests han despenjat la bandera.








![[ACM] Signem l’acord per millorar els centres educatius públics i reivindiquem que és un punt de partida per dignificar-los](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/12.5-acord_educatiu_Govern-ACM-FMC-e1778577812584-218x150.jpeg)
![Gairebé el 50% dels municipis [de Lleida] han aprovat plans financers per les regles de la despesa](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/12.5-Tarrega-plans-financers-218x150.webp)











![Gairebé el 50% dels municipis [de Lleida] han aprovat plans financers per les regles de la despesa](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/05/12.5-Tarrega-plans-financers-100x70.webp)

![La Diputació [de Girona] atorga gairebé sis milions d’euros a 143 ajuntaments gironins en accions per millorar l’eficiència energètica](https://www.alcaldes.eu/wp-content/uploads/2026/04/24.4-plaques-solars-Mieres-100x70.jpg)


